Lomasäätiön huoneistot ja haku

Kuvat: Kari
Lomasäätiön Chalets Vuokatti mh 2
Lomasäätiön Chalets Vuokatti sauna
Lomasäätiön Chalets Vuokatti tyylikäs pesuhuone. Pesukone ja kuivauskaappikin kuuluu varusteisiin.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros.

Täydellisesti varustettu tyylikäs lomahuoneisto.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros mh.2
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros mh.1
Lomasäätiön Chalets Kuusamo tyylikäs pesuhuone
Lomasäätiön Chalets Kuusamo. Näkymä suoraan Rukan keskustaan. Huoneisto on ylimmässä viidennessä kerroksessa.

Oulun ja ympäristön Rakennustyöläisten Lomasäätiön huoneisto Vuokatti Chalets 2 sijaitsee osoitteessa Opistontie 12 Vuokatti. Toinen huoneisto Ruka Ski Chalets 1 sijaitsee osoitteessa Rukatunturintie 12, Rukatunturi. Oulun aluejärjestön jäsenet voivat varata huoneistoja ja osasto 059:n jäsenen kannattaa myös sanoa osaston numero, koska,

Osaston 059:n hallitus on päättänyt tukea osaston jäseniä kahdesti vuodessa 50€/jäsen. Koskien lomasäätiön kohteita Rukalla ja Vuokatissa sekä Kalajoen lomaosakkeeseen.

Tarkka hakupäivämäärä ilmoitetaan toukokuun rakentajalehdessä. Lomaa voivat hakea ne, jotka eivät ole aiemmin varanneet huoneistoa vuodelle 2019 varausaikana. Mikäli olet varannut lomasi vuodelle 2019 varausajan ulkopuolella, voit tehdä varauksen vuodelle 2020. Huoneistot on mitoitettu 4-6 henkilölle Loman kesto on ma-pe 4vrk ja pe-ma 3vrk, 200 € suuruisella omavastuulla per loma. Hintaan sisältyy siivous, liinavaatteet ja autopaikka. Lemmikkieläinten tuonti on kielletty. Mikäli vapaita aikoja on jäänyt voivat jäsenet vuokrata huonetta myös varausajan ulkopuolella numerosta 020 7743390 Kirsti Haapasalo. Alla olevista linkeistä pääset tutustumaan kohteisiin. http://WWW.vuokatti.fi http://www.vuokattisport.fi ja http://rukaskichalets.fi

Oulun Aluejärjestön huoneisto Kalajoen Timantti B 9 sijaitsee osoitteessa Matkailutie 150 Kalajoki. Oulun aluejärjestön jäsenille varausaika on kaksi kertaa vuodessa. Maaliskuussa ajalle 1.6-31.12. ja marraskuussa ajalle 1.1-31.5. Tarkat hakupäivämäärät ilmoitetaan saman kuukauden rakentajalehdessä.

Huoneistot on mitoitettu 4-6 henkilölle Loman kesto on ma-pe 4vrk ja pe-ma 3vrk, Vuonna 2019 hinta on 200€ per loma. Hintaan sisältyy 1 autopaikka, siivous sekä liinavaatteet petaamattomana. Lemmikkieläinten tuonti on kielletty. Huoneisto laitetaan ns. ulosvuokraukseen 1.4 ja 1.1. Mikäli vapaita aikoja on jäänyt voivat jäsenet vuokrata huonetta myös varausajan ulkopuolella numerosta 020 7743390 Kirsti Haapasalo. Alla olevasta linkistä pääset tutustumaan kohteeseen. http://www.kalajoki24.fi/mokit/kalajoki-timantti-b9-12519?siteName=kalajoki

Soita Kirsti Haapasalolle  toimiston aukioloaikana ja kysy vapaista jaksoista.

puhelin 0207743390

Ruka

Vuokatti

www.vuokatti.fi

www.vuokattisport.fi

Kalajoki

Kun teet varauksen. Saat siitä laskun, maksa ajoissa ja nauti mukavasta lomasta.

Klikkaa kuva isommaksi.

Huoneistot ovat täydellisesti varustettuja ja kalustettuja.

Kuvaus: Kari Halkola