Pohjois-Pohjanmaan rakentajien lomasäätiö ulkoistaa toimintansa, uudet ohjeistukset 1.1.2021 lukien.

4.1.2021

Lomasäätiön lomaetuun on oikeutettu Oulun alueen 14 osastojen jäsenet. 1.1.2021 lukien jäsenet varaavat majoituksen suoraan majoituskohteista Ruka, Vuokatti  Kalajoki. Jokaiseen kohteeseen on omat erilliset varausohjeet ja ajat. Tutustukaa niihin  huolellisesti, ennen kuin teette varauksia. Lomasäätiö ja Rakennusliitto ei hoida varauksia  enää lainkaan ja jäsen huolehtii itse, että on oikeutettu tekemään varauksen.  Jäsenelle ei lähetetä lomajaksosta laskua vaan kustannukset maksetaan suoraan  lomakohteeseen. Jäsen maksaa kohteeseen siivouksen liinavaatteet ja varausmaksun.  Jokaisessa kohteessa on omat hinnat. Kysykää hinnat varatessa. Kustannukset eivät ylitä  200 euron rajaa.

Oulun alueen osastot voivat halutessaan tukea lomasäätiön toimintaa maksamalla  avustuksen suoraan lomasäätiölle.

yhteistyöterveisin

Pohjois-Pohjanmaan rakentajien lomasäätiön hallitus

Katso tarkemmat tiedot liitteestä.